Шановні відвідувачі! Я рада вітати на своїй персональній сторінці всіх, хто має відношення до навчального процесу та вивчення англійської мови! Сподіваюсь, що матеріали сайту стануть вам в нагоді!

Відкритий урок у 2-му класі


Підтема: Предмети в класній кімнаті. Вивчення нового лексичного матеріалу.
              Використання фраз «What is this? - It is a …»
Мета:          Повторити         й активізувати лексичний     матеріал теми. Ознайомити  з новими       ЛО    і закріпити їх уживання        в усному мовленні. Навчати вживати         запитання  «What        is this?» та відповідь  «It is a…». Формувати  навички         діалогічного       мовлення. Продовжувати     навчати читання. Тренувати  в         аудіюванні. Продовжувати  розвивати навички письма. Тренувати   пам’ять      та увагу. Виховувати прагнення до навчання.   
 Тип уроку: комбінований
 Обладнання: підручник,        робочий зошит, картки з теми, роздатковий матеріал для гри, плакат з правилом читання буквосполучення оо.      
Хід уроку
 I. Організаційна частина уроку
  1. Привітання.
Привітання
Т: Children, it's time to say «Hello!» (Спонукає дітей привітатися у відповідь).
It's time to say «Hello!» («Hello!»)
It's time to say «Hello!» («Hello!»)
And start our lesson.
2 Warming  up
 T:  Red,  yellow,  green and  blue
      Hello, …,  how are you?
P1: Fine, thank you
T:  You and me,  me and you/
      …,  …, how are you?
T:  You  and me,  me and you,
      How  goes  the world  with you?
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Відгадування теми
С – перша літера слова cat
L - перша літера слова lamp
A - перша літера слова ant
S - перша літера слова snow
Sперша літера слова snake
R - перша літера слова rabbit
O - перша літера слова orange
O - перша літера слова oil
M - перша літера слова mother

Т:      Сьогодні ми        з вами        поговоримо        про нашу класну  кімнату та предмети,         що в  ній знаходяться. Ви     вивчите багато нових слів,   будете  грати      в ігри,         вчитиметесь        читати        й писати. Let’s start    our lesson. 
4. Перевірка домашнього завдання
Гра «Розподіли слова».
Учні  отримують набори карток і мають самостійно розподілити подані слова за        групами відповідно  до  правил  читання: зі   звуком [  eı ]       та  зі звуком [  aı ].     Впоравшись       із завданням, слід       вигукнути:         «Bingo!»  Після цього        два         учні читають  групи слів. Учитель разом з класом контролює правильність відповідей

5. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Memory game»
Учні отримують картки й уважно дивляться на малюнки протягом однієї хвилини, намагаючись якомога краще їх запам’ятати. Потім вчитель пропонує учням перегорнути картки й ставить запитання, учні ланцюжком відповідають.
Is it a book? – No, it is not.
Is it a pen? – Yes, it is.
Is it a pencil? – No, it is not.
Is it a bag? – Yes, it is.

II.               Основна частина уроку
1.     Тренування у вимові звуків
T: Repeat after me
[aı ] – my, fly, time, nine, fine
[eı ] – name, table, take, game
[ æ ] – cat, rat, and, fat

2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Учитель показує картки і називає,          що на         них зображено, учні     повторюють по два-три рази. Учитель прикріплює картки до дошки.       
A blackboard
A computer
A bookcase
A desk
A CD player
A CD
 2) Гра       «Yes/No!».
Учитель показує картки і ставить  запитання, на      які учні відповідають «Yes, It is!»         або «No, it is not!».    
    Наприклад, учитель показує малюнок        із зображенням парти.
Т: Is  it a computer?
Ps: No,       it is not!
Т: Is  it a CD       player?
Ps: No,       it is not!
Т: Is  it a desk?
Ps: Yes, it is!...
3) Впр. 1 (с. 40).
Учитель називає зображені  предмети, учні повторюють та вказують         на відповідний малюнок.  
3. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 2 (с. 40).
Учитель вказує на перший   малюнок та         читає по одному реченню до нього. Учні повторюють по два-три рази. Потім учитель вказує на  інші малюнки та  ставить запитання, учні по черзі відповідають, після чого ланцюжком ставлять один одному подібні запитання        та відповідають на них.
What is this? – it  is a computer.
Учитель     стежить за правильністю виконання завдання.        
Фізкультхвилинка
Учитель промовляє слова, відтворює рухи та спонукає учнів повторювати.
Т: Good morning to the school, (учні складають руки над головою у формі даху)
Good morning to the pens. (показують учителеві ручки)
Good morning to the books, (показують учителеві книги)
Good morning to my friends, (усміхаються один одному)
Good morning to my teacher, (усміхаються вчителеві)
Good morning to my classroom, (показують класну кімнату рухами рук)
Good morning to the pupils, (усміхаються один одному)
Good morning to my school, (складають руки над головою у формі даху)
Учні повторюють рухи кілька разів, пришвидшуючи темп.
2) Впр. 3 (с.41).
а) Учні       ланцюжком         називають  букви  англійського     алфавіту по порядку та назви          предметів,  що  позначені     на  малюнку  цими      літерами. Учитель      стежить за  правильністю відповідей.   
б) Учні ланцюжком     називають  літери        англійського       алфавіту у будь-якому         порядку
та назви предметів,      позначених         на     малюнку    цими літерами.  
Наприклад:        
P1:    D.
P2:    CD    player.        K.
P3:    Book.         Е.
P4:    Desk. A.
P5:    Bookcase…
4. Навчання читання.
Т: Звернемося до наших помічників Mr. Letter та Mr. Sound. Сьогодні вони підготували для нас правило читання буквосполучення оо, яке позначається звуками [ u] та [ u ] (опрацювання правила читання )

Composing rhymes

 T: Today we’ll try to compose rhymes.
     First  find the pairs, that rhyme

 CLASSROOM     LOOK
    
   BOOK               ROOM

Ps:  room-classroom, book-look

T: You have parts of the rhymes. Match them  and read the rhyme
   
  Англійською   « кімната » - ROOM.
  «Клас»   англійською  - CLASSROOM.

 Книга -  BOOK.
Дивитись - LOOK.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Домашнє завдання
Т: Look at task. Read the task. (Учні читають завдання). Що слід зробити в завданні?
T: Усі зрозуміли, як виконати завдання? (Yes). It is your homework.
• Підсумки уроку
Т: Що нового ви вивчили на уроці?
Прощання
Т: Stand up, please. Goodbye, children!
P: (хором) Goodbye, teacher!

Комментариев нет:

Отправить комментарий