Шановні відвідувачі! Я рада вітати на своїй персональній сторінці всіх, хто має відношення до навчального процесу та вивчення англійської мови! Сподіваюсь, що матеріали сайту стануть вам в нагоді!

Педагогічний автопортрет




          Я – вчитель? Я – вчитель. Я – вчитель!  Саме ці два слова «оселилися» в моїй свідомості ще після закінчення рідної школи й «живуть» там досі, щоправда, змінюючи своє інтонаційне звучання. Два слова – безліч думок, надій, сподівань, хвилювань, вражень, злетів та падінь … «зупинок» і «станцій»… Три «зупинки» й три «станції» можу виокремити зі свого незначного педагогічного шляху, котрі складаються в єдиний пазл під назвою «Я - педагог»
            Станція «Школа» - зупинка «Я – вчитель?» На порозі дорослого життя тисячі шляхів поставали переді мною, старанною ученицею Олександрівської ЗШ №1. Кожен з них здавався спокусливим та привабливим. Проте, я вирішила не зраджувати давній мрії й обрати педагогічну стезю, піти тернистим шляхом своїх шкільних наставників.
            Станція «Університет» - зупинка «Я – вчитель» Переступивши поріг філологічного факультету КДПУ імені В. Винниченка, я намагалася засвоювати «граніт науки», самовдосконалюватися, йдучи до своєї мети. Жодних сумнівів не виникало у правильності власного професійного вибору, проте не легким був шлях опанування необхідними знаннями, уміннями та навичками.
            Станція «Школа» - зупинка «Я – вчитель!» Ну нарешті бажана зупинка! Прямую до школи й заходжу в приміщення.  Я – вчитель! – впевнено говорю собі, переступаючи поріг Голиківського НВК. Я – вчитель! – переконуюсь після того, як черговий учень відчиняє двері та чемно вітається. Я – вчитель! – розумію після розмови з досвідченими колегами, які спілкуються на рівних. Я – вчитель! – говорю своїм рідним, коли надаю перевагу написанню конспектів, а не перегляду фільму; коли журнал «Англійська мова та література» читаю частіше, ніж «Наталі»; коли при проханні племінника піти покататися на каруселях згадую урок у 7-му класі, де перевірка засвоєної лексики відбувалася із використанням однойменної інтерактивної технології – «карусель»; коли вночі лягаю спати, але через кілька хвилин знову встаю й записую певну ідею для створення проекту, щоб до завтра не забути; коли не можу втриматися в книжковому магазині, щоб не купити чергову літературну новинку…А в момент, коли, будучи в гостях, з дітьми більше спілкуюся, ніж з дорослими, я розумію, що щаслива, бо можу з ними говорити їхньою, особливою мовою. Тож, «для мене дитинство не закінчилося!Я живу і працюю в ньому!» -  слова, що не просто стали моїм педагогічним кредо, а й орієнтують на постійний рух у ногу з часом, диктують суворі вимоги до себе та ставлять все нові й нові завдання.
                        І, хоча щоденні труднощі змінюють емоційне забарвлення мого педагогічного пазлу, зміст залишається незмінним – «Я –вчитель!»

 Перемога в районному конкурсі молодих спеціалістів "Шанс" (2013  р.)





 Перемога в обласному конкурсі молодих спеціалістів
                           "Міс освітянка 2013" (2013 р.)












 Перемога в обласному творчому конкурсі
"Формула успіху молодого вчителя" (2014 р.)














 Перемога в 2-му етапі районного конкурсу 
"Вчитель року 2016" в номінації "Англійська мова"  (2015 р.)










 Грамота відділу освіти Олександрівської РДА за вагомий внесок в розвиток освіти району та з нагоди професійного свята (2016 р.)














Комментариев нет:

Отправить комментарий