Я – вчитель? Я – вчитель. Я – вчитель! Саме ці два слова «оселилися» в моїй
свідомості ще після закінчення рідної школи й «живуть» там досі, щоправда,
змінюючи своє інтонаційне звучання. Два слова – безліч думок, надій, сподівань,
хвилювань, вражень, злетів та падінь … «зупинок» і «станцій»… Три «зупинки» й
три «станції» можу виокремити зі свого незначного педагогічного шляху, котрі
складаються в єдиний пазл під назвою «Я - педагог»
Станція «Школа» - зупинка «Я – вчитель?» На
порозі дорослого життя тисячі шляхів поставали переді мною, старанною ученицею
Олександрівської ЗШ №1. Кожен з них здавався спокусливим та привабливим. Проте,
я вирішила не зраджувати давній мрії й обрати педагогічну стезю, піти тернистим
шляхом своїх шкільних наставників.
Станція «Університет» - зупинка «Я –
вчитель» Переступивши
поріг філологічного факультету КДПУ імені В. Винниченка, я намагалася
засвоювати «граніт науки», самовдосконалюватися, йдучи до своєї мети. Жодних
сумнівів не виникало у правильності власного професійного вибору, проте не
легким був шлях опанування необхідними знаннями, уміннями та навичками.
Станція «Школа» - зупинка «Я – вчитель!» Ну
нарешті бажана зупинка! Прямую до школи й заходжу в приміщення. Я – вчитель! – впевнено говорю собі,
переступаючи поріг Голиківського НВК. Я – вчитель! – переконуюсь після того, як
черговий учень відчиняє двері та чемно вітається. Я – вчитель! – розумію після
розмови з досвідченими колегами, які спілкуються на рівних. Я – вчитель! –
говорю своїм рідним, коли надаю перевагу написанню конспектів, а не перегляду
фільму; коли журнал «Англійська мова та література» читаю частіше, ніж
«Наталі»; коли при проханні племінника піти покататися на каруселях згадую урок
у 7-му класі, де перевірка засвоєної лексики відбувалася із використанням
однойменної інтерактивної технології – «карусель»; коли вночі лягаю спати, але
через кілька хвилин знову встаю й записую певну ідею для створення проекту, щоб
до завтра не забути; коли не можу втриматися в книжковому магазині, щоб не
купити чергову літературну новинку…А в момент, коли, будучи в гостях, з дітьми
більше спілкуюся, ніж з дорослими, я розумію, що щаслива, бо можу з ними
говорити їхньою, особливою мовою. Тож, «для мене дитинство не закінчилося!Я
живу і працюю в ньому!» - слова, що не
просто стали моїм педагогічним кредо, а й орієнтують на постійний рух у ногу з
часом, диктують суворі вимоги до себе та ставлять все нові й нові завдання.
І,
хоча щоденні труднощі змінюють емоційне забарвлення мого педагогічного пазлу,
зміст залишається незмінним – «Я –вчитель!»
Перемога в районному конкурсі молодих спеціалістів "Шанс" (2013 р.)
Перемога в обласному конкурсі молодих спеціалістів
"Міс освітянка 2013" (2013 р.)
Перемога в обласному творчому конкурсі
"Формула успіху молодого вчителя" (2014 р.)
Перемога в 2-му етапі районного конкурсу
"Вчитель року 2016" в номінації "Англійська мова" (2015 р.)
Грамота відділу освіти Олександрівської РДА за вагомий внесок в розвиток освіти району та з нагоди професійного свята (2016 р.)
Перемога в районному конкурсі молодих спеціалістів "Шанс" (2013 р.)
Перемога в обласному конкурсі молодих спеціалістів
"Міс освітянка 2013" (2013 р.)
Перемога в обласному творчому конкурсі
"Формула успіху молодого вчителя" (2014 р.)
Перемога в 2-му етапі районного конкурсу
"Вчитель року 2016" в номінації "Англійська мова" (2015 р.)
Грамота відділу освіти Олександрівської РДА за вагомий внесок в розвиток освіти району та з нагоди професійного свята (2016 р.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий